Få hjelp og veiledning

Hvordan sender jeg inn en klage / reklamasjon?

Hvis du er misfornøyd med noe på reisen din vil vi gjerne vite det med en gang. Hvis du venter til du har kommet hjem kan vi ikke påvirke eller gjøre noe med de feil eller mangler som har oppstått.  Det første du bør gjøre er å kontakte Vings reiseleder på reisemålet og fortelle hva du er misfornøyd med. Hvis det ikke er noen reiseleder på plass kan du kontakte hotellpersonalet for å bytte rom.Hvis problemet ikke kan løses på reisemålet kan du gjerne kontakte oss etter hjemkomst via dette skjemaet.Vi gjør oppmerksom på at vi har en skriftlig klagebehandling.

Du kan også skrive til oss på denne adressen: Ving Quality & Claims, Postboks 421 Sentrum, 0103 Oslo.

 

 

Aktuell informasjon

Om koronaviruset

Vi forstår at mange har spørsmål om spredningen av Koronaviruset. Vi følger situasjonen nøye for å holde oss, og...

Les mer